El Servei de Cirurgia General d'Hospital Plató, liderat pel Dr. Hoyuela, va organitzar el passat dimecres 22 d'octubre a les nostres instal·lacions una sessió de formació en la que hi van participar 8 cirurgians especialitzats en cirurgia de paret abdominal procedents de diferents àrees de Colòmbia: Bogotà, Cali, Barranquilla, etc.
Es va presentar la tècnica de la reparació de l'hèrnia engonal amb cola quirúrgica, tant a nivell teòric com a nivell dels detalls tècnics en un audiovisual, i es van analitzar els resultats d'un estudi prospectiu randomitzat i multicèntric coordinat des de Plató. Aquesta tècnica és pràcticament indolora per als pacients i permet una ràpida reincorporació a la vida laboral.
Un cop finalitzada la sessió teòrica, es va dur a terme una sessió de formació pràctica a quiròfan, practicant la tècnica en directe.